Lépjen velem kapcsolatba!

A lenti űrlap kitöltése után Ön fog kapni egy megerősítő e-mailt.

Ezután én a lehető leghamarabb felveszem Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon és egyeztetjük a közös munka lehetőségeit!

Ajánlatkérő űrlap
Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdésed van? Itt vannak a válaszok!

Töltse ki az ajánlatkérés űrlapot, és hamarosan felveszem Önnel a kapcsolatot. Közös egyeztetés után, amennyiben a feltételeket mindkét részről elfogadjuk, megkötjük a szolgáltatási szerződést.

 

A szerződés aláírásától számítva könyvelek Önnek és képviselem a hatóságok előtt.
A bevallásokat, dokumentumokat a cégkapun keresztül küldöm be a hatóságokhoz, ezért a bevallások beküldésekor és adófolyószámlák lekérésekor használom az ügyfélkapuját. Amennyiben ezt nem szeretné, akkor ügykezelői meghatalmazást kell adjon nekem, hogy ezeket az ügyeket intézni tudjam. Az ügyfélkaput semmilyen más célra nem használom – amit a szerződésben is kikötök.

Az első alkalommal közösen megnézzük a NAV regisztrációját, és a szükséges kulcsokat átmásolom a könyvelőprogramba az Ön cégéhez kapcsolva. Ezáltal valamennyi kimenő és bejövő számlát könyvelni tudok. 

Minden hónapban küldök bejövő számla egyeztetőt, hogy lássa, milyen számlák jelentek meg a NAV-nál, és azokból mi az, amit esetleg nem szeretne elszámoltatni. Külföldi ügyletek számláit, bizonylatait viszont el kell juttassa hozzám (szkennelve, e-mailen). 

Amennyiben nem egyértelmű a számla tartalma, mindenképpen egyeztetek Önnel!

Mivel hozzám fotózva/scannelve juttatja el, ezért Önnek szükséges megőrizni őket 8 évig.
Minden hónapban a bevallások előtt tájékoztatom az aktuális fizetendő adók összegeiről, illetve tárgy hónapot követő hónap 10 napjáig elküldöm az Ön cégének helyzetéről szóló – az Ön igényeinek megfelelő, közösen egyeztetett – információkat (pl.: főkönyvi kivonat, eredmény, nyitott vevők-szállítók, beruházások stb.).

A jelenléti íveket e-mailben eljuttathatja a konyveles@harmonia-haz.hu címre.

 

Állandó és EFO (alkalmi) munkavállalót be tud jelenteni a Letöltések menüpont alatti bejelentő lapok kitöltésével és a konyveles@harmonia-haz.hu e-mail címre való megküldéssel.

A bérszámfejtés elkészítése után e-mailben elküldjük Önnek a bérjegyzéket és a fizetendő járulékokat. Letiltás esetén a végrehajtónak utalandókat is.
Telefonon és e-mailben tudunk kommunikálni. Személyes megbeszélést igénylő téma esetén előre egyeztetett időpontban (és ha kell helyszínen).
Természetesen, e-mailben meg tudja igényelni adó és jövedelemigazolását, csak meg kell adnia, mire és kinek szükséges az igazolás. Ezután megigénylem, és a megérkezést követően e-mail-ben továbbítom.
Igen, kérem, a személyi igazolványa, lakcímkártyája másolatát legyen kedves elküldeni nekem, továbbá minden megváltozott adatról értesítsen, hogy az esetleges bejelentéseket intézni tudjam!